Συχνές Ερωτήσεις

Για την διεκπεραίωση της online παραγγελίας σας έχετε την δυνατότητα Κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό που μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας λαμβάνετε με email τους τραπεζικούς λογαριασμούς της επιχείρησης μας και στην συνέχεια μπορείτε να προχωρήσετε στην κατάθεση του χρηματικού ποσού της παραγγελίας σας, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής.

Εναλλακτικά μπορείτε να πληρώσετε με την χρήση πιστωτικής η χρεωστικής κάρτας online μέσω της πλατφόρμας πληρωμών της Alpha Bank.

Σχετικά με την πληρωμή μέσω της πλατφόρμας Alpha Bank θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η επιχείρηση μας και ο ιστότοπος αυτός δεν αποθηκεύει κανένα στοιχείο του λογαριασμού ή της κάρτας σας και όλες οι πληροφορίες συναλλαγής στέλνονται απευθείας στην πλατφόρμα της Alpha Bank.

Σε περίπτωση που θέλετε τα προϊόντα της παραγγελίας να παραδοθούν εντός Αθηνών στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας (Checkout) θα ενημερωθείτε για την δωρεάν παράδοση στον χώρο σας.

*Για τυχών χρήση εξωτερικού ανυψωτικού, τη δαπάνη την επιβαρύνεται ο αγοραστής.

Εναλλακτικά σε περίπτωση που τα προϊόντα σας θέλετε να αποσταλούν εκτός Αθηνών αναλαμβάνουμε την δωρεάν μεταφορά στο πρακτορείο της επιλογής σας (εντός Αθηνών) – για οποιονδήποτε άλλο προορισμό και μέθοδο αποστολής που θα επιλέξετε η τιμές διαμορφώνονται.

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων διαφέρει ανάλογα το προϊόν και την διαθεσιμότητα του, φροντίζουμε πάντα να αναγράφουμε στην περιγραφή κάθε προϊόντος τον ενδεικτικό χρόνο παράδοσης, σε περίπτωση που δεν αναγράφετε στην περιγραφή του προϊόντος πριν την αποστολή της παραγγελίας σας μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8950073 ώστε να ενημερωθείτε για τον ακριβές χρόνο παράδοσης.

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημίες ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση.
Κατά την αποζημίωση, ο πελάτης αποζημιώνεται ανάλογα με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή, για παράδειγμα, σε περίπτωση εμβάσματος με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον πελάτη ή με άλλο τρόπο κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. Για λόγους ασφαλείας, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους κάτωθι τρόπους:

  1. Μεταβείτε στην σελίδα επικοινωνίας πατώντας ΕΔΩ και συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας
  2. Καλέστε μας απευθείας στο 210 8950073
  3. Στείλτε μας email στο [email protected]
  4. Επισκεφθείτε το κατάστημα μας Λ. Βάρης 12, Βάρη 166 72